نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3920
-
الف
+

«دواین جانسون» با فلم جدیدش به دنیای کُشتی باز می‌گردد

«دواین جانسون» کشتی‌گیر حرفوی امریکایی با بازی در نقش یک مبارز ورزشی به سینما‌ها می‌آید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «دواین جانسون» ملقب به «راک» یا همان «صخره»، تهیه کننده و بازیگری در فلمی با موضوع مبارزه و کشتی را بر عهده گرفت.

این فلم که اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، درباره شخصیتی به نام «مارک کر» قهرمان مسابقات کشتی کج است که «دواین جانسون» آن را بازی می کند. 

شخصیت «مارک کر» به عنوان «ماشین خرد کننده» شناخته می‌شود که دو بار قهرمان سنگین وزن رشته یو اف سی شده است. در سال 2002 میلادی یک مستند هم با لقب او ساخته شد اما زندگی وی هیچگاه به شکل فلم ساخته نشده است.

جانسون از سوی شرکت خود به نام «سون باکس پروداکشنز» این فلم را به همراه «دنی وهیرام گارسیا» تهیه کنندگی می‌کند. 

شرکت سون باکس که توسط جانسون تاسیس شده، ساخت فلم هایی از جمله دنباله فلم «سریع خشن» با نام «هابز و شاو»، «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و همچنین فلم «رمپیج» را بر عهده داشته که در همه آن‌ها «دواین جانسون» نقش آفرینی کرده است.

این کمپنی همچنین فلم جدید جانسون به نام «گشت جنگلی»، «هشدار قرمز» برای نتفلیکس و «جومانجی:مرحله بعدی» را نیز خواهد ساخت.

«دواین داگلاس جانسون»  زاده سال ۱۹۷۲ میلادی در هایورد کالیفرنیا با لقب ورزشی «صخره(The Rock)» هنرپیشه، تهیه‌کننده فلم و کشتی‌گیر حرفوی امریکایی‌ است.

جانسون به عنوان یکی از بهترین کشتی کچ کاران تاریخ شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۹ میلادی در مسابقات مختلف این رشته به قهرمانی رسیده‌است.

او همچنین از سال ۲۰۰۵ میلادی به صورت حرفوی به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما شد و به محبوبیت و موفقیت بسیاری دست یافت. جانسون از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر